fbpx

כיתות ז-ט

18 מפגשים

מאושר במסלול הירוק

כיצד הופכים רעיון למוצר ומהם השלבים שבדרך להצלחתו? מי האנשים שמאחורי המוצרים בתעשייה?

את כל אלה ועוד נלמד וניישם בתכנית יזמות פרימיום של תעשיידע. תכנית הדגל שלנו!

תהליך חינוכי מרתק לפיתוח רעיון יזמי בשיתוף התעשייה עד לפיתוח אבטיפוס ותכנית עסקית מלאה.

ישראל היא מעצמה של חברות הזנק. כל שנה אנו עדים לאקזיטים עצומים של רעיונות מדהימים שפרחו ויצאו מה"אקוסיסטם" הישראלי. מיזמים רבים לא מצליחים ונסגרים כבר בשנת פעילותם הראשונה. אז מה הופך רעיון יזמי להצלחה משגשגת? בעוד ארגונים רבים מאמצים תרבות ארגונית המבוססת על תרבות הסטארט אפ, איזה כישורים אנו צריכים כדי לשרוד בסביבות הללו בעתיד?

בתכנית יזמות פרימיום התלמידים שלכם זוכים להזדמנות חד פעמית להתנסות בתהליכי יזמות ופיתוח  רעיונות מעולם התוכן של חברה ישראלית מאמצת המלווה את הקבוצה לאורך כל השנה. 

במהלך התכנית התלמידים פועלים כחברה עסקית בעלת מבנה ארגוני ובעלי תפקידים מוגדרים (מנכ"ל, כספים, מו"פ ושיווק). בתהליך של גילוי וחקר מתמשך מתנסים התלמידים בכל שלבי פיתוח מוצר עד אירוע הסיום המרגש בנוכחות תעשיינים, תלמידים, הוריהם וצוות בית הספר.

 

במהלך הקורס יוצאים התלמידים מהכיתה לסיור בחברה המלווה ומתחברים למומחים מובילים בתחומם כדי ללמוד מהטובים ביותר כיצד להפוך את הרעיון שלהם לרעיון מצליח!

Skills to Go

כישורים מרכזיים המתורגלים בתכנית

עבודת צוות

חשיבה יצירתית

הסקת מסקנות

ביצוע מחקר ברשת

פרזנטציה ועמידה מול קהל

שימוש בכלים דיגיטליים

הסרת חסמים משפה זרה

הצגת ידע באופן חזותי

הכירו את יחידות הלימוד בתכנית

  • We Are Premium
  • זמן יזמות
  • GO/NO GO
  • קופצים למים
  • שלב ההשקה

התכנית נפתחת באירוע פתיחה בנוכחות תלמידים, הורים, סגל ההוראה בבית הספר ונציגי החברה המאמצת. נחשוף את התכנית באירוע חגיגי. 

במהלך האירוע נציגי החברה המלווה יציגו את תחום התמחותם ואת מלווי הקורס. מנהל התכנית בתעשיידע יציג את מדריך הקורס ושלבי פיתוח המוצר בקורס תוך יצירת מוכנות התלמידים והתחייבותם להשתתפות בתהליך ומענה לשאלות.

שריקת הפתיחה לקורס- יוצאים לדרך

נעניק כלים ראשונים להתמודדות בסביבת עבודה חדשה – הביזנס!

היכרות עם הקורס, מטרותיו ותהליך העבודה המצפה לנו בהמשך

היכרות עם מתודולוגיית שלבי פיתוח המוצר בתעשייה

סיור בחברה המלווה והרצאה בתחום התוכן החדש

חשיבה על רעיונות לפיתוח מוצר חדש.

מפגשים אלה מוקדשים להיכרות עם השוק בתחום הנבחר, והצרכים של קהל היעד. מתוך אלה נבחן רעיונות שונים ונחליט על הרעיונות הכיתתיים המובילים לפיתוח

מהו סקר צרכנים ומדוע חשוב להקשיב לצרכים?

העברת סקרים בכלים דיגטאליים והסקת מסקנות מתוצאותיו.

תרגול סיעור מוחות לפי עקרונות העבודה של 'החשיבה העיצובית' 

העלאת מגוון רעיונות דרך ישיבות צוות משותפות, וקבלת משוב מאנשי המקצוע המלווים את התהליך.

בחירת הרעיונות הטובים ביותר להמשך פיתוח.

בשלב זה של הקורס יחלו התלמידים להתמחות ולהתמיד בעבודה באחד מהתחומים הבאים לצורך פיתוח המוצר.

המפגשים משלבים רכישת ידע חדש, לצד עבודה עצמאית- קבוצתית במחלקות. 

⭕  מחלקת פיתוח ומחקר- מחלקה  זו תעסוק בפיתוח הפיזי- טכנולוגי של המוצר תוך אפיון דרך הפעולה, בחירת חומרי הבניין, שרטוט ולבסוף בנייה. 

⭕  מחלקת כספים ואסטרטגיה- מחלקה זו אחראית בין היתר על בניית תכנית עסקית למוצר, בדיקת עלויות והיתכנות, בדיקת פטנטים, הובלת תהליך כתיבת החזון לחברה ועוד. 

⭕  מחלקת שיווק- מחלקה זו מובילה את הפעילות הקשורה לנראות המוצר העתידי כלפי חוץ- החל מעיצוב הלוגו לחברה, בניית האתר, ניסוח הטקסטים השיווקיים ועוד.

אנחנו מתקרבים לאירוע הסיום בקורס אשר במהלכו מציגים התלמידים את תהליך הלמידה והמוצר בפיץ' יזם מסכם ודגם למוצר

סינתזה בין מחלקות העבודה 

סדנת מיומנויות פרזנטציה וכתיבת מצגת

רפלקציה לתהליך ומשוב מהמדריך

אירוע סיום חגיגי ומרגש וקבלת תעודות השתתפות

"הבנתי שמאחורי כל דבר בחיים שלנו יש חשיבה ומה שאנחנו עושים בקורס אני מגלה שזה מה שאנשים עושים ביום-יום".
מיטל לוי, בית ספר היובל בראש העין

חינוך מתקדם מתחיל בחיבור לתעשייה

מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים

ברוכים הבאים
לעולם של המחר!

רוצים להישאר מעודכנים? השאירו פרטים והצטרפו לניוזלטר שלנו >>